woensdag 6 februari 2013

Outfit of the day.

                 Hey,
Vandaag was ik weer lekker vroeg uit van school, en de zon is er weer. =)
Gister sneeuwde/hagelde het dus lag er weer sneeuw vanochtend. Gelukkig ben ik niet gevallen!
Alle sneeuw is nu weer weg, ik hoop dat het snel weer lekker warm weer wordt!
Gister heel vroeg in de morgen werd ik wakker van een keiharde onweer knal waar geloof ik iedereen in ons dorpje wakker van werd.  Minoes was helemaal bang dus ging ze gelijk lief onder m'n dekens liggen.










hahaha, m'n kat ruikt aan een pistooltje. Pew, minoes dood.



xox
Stephanie.






12 opmerkingen:

  1. Lovely outfit and I love your hair :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit en je kat is zo cute!
    Ik hoop ook dat het vlug voorjaar wordt, want dit weer is zo raar..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit en die laatste foto is erg leuk.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke outfit en foto's, ben echt jaloers op je haar!(:
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, wil je misschien meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog! Ik volg jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke outfit! hahahaha die laatste foto.
    en wow wat heb jij mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i love your denim jacket ! and you are so gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen