maandag 18 maart 2013

Outfit monday

Heyy.
We hebben de maandag ook weer overleefd! Gelukkig heb ik niet zo'n hele lange dag school gehad, het laatste uur biologie viel uit =). We gingen vandaag jammer genoeg zelfverdeding doen tijdens gym, ik vind dat echt stom. Er moest zo'n jongen uit mijn klas les geven in zelfverdedeging.
Ik moest samen met mijn vriendin, de een moest de stootkussen vast houden (wat ik moest doen) de ander moest schoppen. Zij zat ongveer 4 jaar op kickboxen dus was een nogal pijnlijke les haha.
Maar was wel leuk! Dit is mijn outfit van vandaag.
 
 

 
 
Love,
Stephanie

32 opmerkingen:

  1. Staat je goed! vooral die legging is leuk

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Waar is die legging van? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Die legging is echt leuk :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw echt heel erg mooi!
    xxx Frederike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit, hahaa, dat verhaal over die zelfverdiging:) Toen ik 10 was heb ik een keer een zelfverdedigignscursus gedaan met ene vriendin. Was vooral erg veel alchen, alhoewel ik aan het eind wel een best dik plankje dooren midden kon slaan:)
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely look, I really like it:) A.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Omg, die outfit is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw ik vind je outfit zo mooi en je hebt ook zo mooi lang haar wauw haha !
    Neem je ook een kijkje op mijn site?
    Http://myownparadises.blogspot.com
    En volg je me ook op bloglovin?
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4075111
    Loves,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit! Wat een mooi haar heb jij, zeg! Ik ga jullie volgen, leuke blog!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, je hebt echt prachtig haar! Leuke outfit heb je aan! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke outfit:D en mooi langhaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie haren! ik ben echt jaloers hihi, mijne lijkt wel niet te groeien haha! ik vind je outfit ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit! Het jeansjasje vind ik heel leuk! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Misschien even kijken op http://xbeautynation.blogspot.nl/ :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I have read so many articles or reviews about the blogger lovers
    however this article is in fact a good paragraph, keep
    it up.

    my web site Chaussure air max

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi there to every one, as I am actually keen of reading this weblog's post to be updated on a regular basis. It includes nice stuff.

    Stop by my web blog http://wealthwayonline.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. For latest information you have to visit web and on
    the web I found this web site as a finest site for most up-to-date updates.


    My web site Air Max

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I pay a quick visit every day some blogs and websites to
    read posts, however this web site presents quality based posts.


    Feel free to visit my site - Nike Air Max

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Today, while I was at work, my sister stole my iPad and tested to see if it can survive a thirty foot
    drop, just so she can be a youtube sensation.
    My apple ipad is now destroyed and she has 83 views. I know this
    is totally off topic but I had to share it with someone!



    My website Wholesale Jerseys

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very great post. I just stumbled upon your blog and wanted
    to mention that I have really enjoyed browsing your weblog posts.

    In any case I will be subscribing on your feed and I hope you write
    again soon!

    My web page :: Cheap NFL Jerseys

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi there Dear, are you genuinely visiting this site regularly, if so
    then you will absolutely take pleasant experience.

    Feel free to visit my homepage Louis vuitton Outlet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke outfit! Jammer dat jullie al lang geen berichten meer geplaatst hebben..!

    BeantwoordenVerwijderen