zondag 17 maart 2013

Shoplog Brandy Melville, H M en Monki ♥

Hoi!
Ik heb gister met Christy geshopt in Amsterdam. We gingen eerst naar de Hogeschool van Amsterdam, want daar was een opendag. Daarna gingen we even naar de stad. Het eerst waar ik heen moest: Brandy&Melville. Oh, wat een geweldige winkel is dat. Ik wilde al een jaar naar deze winkel, maar elke keer kwam het er niet van. Nu is het sowieso mijn lievelings winkel! Het is een super gezellig winkeltje. Het is wel echt mini, maar ze hebben echt heel veel opgehangen in dat kleine winkeltje, dus je ziet wel  heel veel over het hoofd. Veel kleding is daar 'One size'. Het is allemaal heel elastisch, zacht en veel dingen zijn wijd. je zal er niet veel strakke dingen vinden. Ik ben wel bang dat het voor wat dikkere mensen moeilijk is om daar in te passen. Ik hou van de kleding style van die winkel. Het is allemaal een beetje een Californische stijl. Je zal er alleen niet veel felle kleuren tegenkomen, je hebt er vooral aardkleuren. Je hebt hier jammer genoeg geen webshop van, alleen een winkel in Amsterdam. Na de Brandy&Melville zijn we ook nog even bij wat andere winkeltjes geweest. Uiteindelijk was ik goed geslaagd!
 
Van de Brandy&Melville:
 De tassen waar de kleding in zat zijn alleen al mooi!
 
Het shirtje met die maantjes is aan de zijkant open, wat super leuk staat met een bandeau eronder! Ze hadden er heel veel van dit soort shirtjes met een open zijkant.
 Dat grijze ding linksboven is een heel los en dun vest, ik vind hem echt super fijn zitten! Rechts van dat vestje ligt een zwart rokje.
 Ik heb heel lang getwijfeld of ik dat zwarte mutsje zou kopen, uiteindelijk heb ik hem toch maar gekocht!
 
Van de H&M:

 Twee jurkjes, een knalroze bikini en standaard -altijd handig-  zwarte schoenen van h&m.
 Hallo Christy-Anne!
 Als je wilt weten wat Christy heeft gekocht moet je op haar blog kijken. Daar gaat ze ook haar shoplog op zetten. Link
Ik had ook nog zo'n mega earcuff geval ding voor om heel je oor gekocht bij de Monki, maar hier heb ik geen foto van.

Wat vind jij van de Brandy&Melville?

Liefs,
Veronique


Instagram: Justveronique
Twitter: xoVeroniquee

30 opmerkingen:

  1. nice clothes :)!

    Check my Indressme giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke aankopen! Die tops van brandy melville zijn echt heel erg leuk :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Voor dat shirt met die maantjes die is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ik ho ook al zo van de brandy melville. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleren! En die bikini is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat shirt met die maantjes, I love it! En inderdaad, met zo'n bandeau eronder ziet het er al helemaal super uit. De kleding die je hebt gekocht straalt echt iets amerikaans-achtigs uit.. En da's heel positief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke item!s zier er echt een leuke winkel uit!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuke dingetjes ! die bandeau top is echt heel erg gaaf ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke dingetjes!
    Dat jurkje met die tijger is zo leuk! Ik zag hem al staan op de site van de H&M :) echt leuk !

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie aankopen! Wat een prachtige jurkjes!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke aankopen, die topjes zijn geweldig!
    XOXO

    icantwearwhite.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke aankopen! Ik heb meteen weer zin om te shoppen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er allemaal super uit! Mooie items =)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maantjesshirt, bandeau en mutsje zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Brandy Melville is GEWELDIG! Ben er laatst ook geweest, ik hou er zo van! Heb ook zo'n dun vest, die zijn zo fijn, en oh al die zachte stofjes wauw.


    http://cestmoiavectoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw ik ben echt nog nooit in die winkel geweest maar wat een suuper leuke dingen! :o Looove it! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een superleuke spullen! Dat shirt met die manen erop is echt heel leuk. (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke aankoopjes! Wat is christy's blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke dingetjes! Ik wil ook zooo graag naar Brandy Melville!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben gek op Brandy Melville! :) Er is overigens wel een webshop maar het niet echt aan te raden omdat het af en toe mis gaat. (http://brandymelvilleusa.com/)Ik heb ook het maantopje en het rokje!

    Was er niet maandag ultra sale? Hoe duur waren de items toen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een gave aankopen! Dat maantopje is zo schattig en zeker met een bandeautopje er onder. Super leuk voor de zomer. Ik zou het zelf ook zo meenemen. Ik denk dat ik ook maar eens bij de Brandy Melville ga kijken.

    www.living-your-lifee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hee meis, ik heb je genomineerd voor de Liebster award. Deze award is speciaal voor blogs met minder dan 200 followers. http://xbeautynation.blogspot.nl/2013/03/liebster-award.html#more dit is het artikel wat ik erover heb geschreven. De bedoeling is nu dat jij 11 feitjes over jezelf verteld, mijn 11 vragen beantwoord en zelf 11 andere blogs nomineert. Daarnaast mag jij voor deze 11 blogs ook weer 11 vragen bedenken. Klinkt ingewikkeld, maar dat valt reuze mee! ps. laat je me even weten als je je artikel hierover hebt geschreven? ps. het is de bedoeling dat je mijn blog ook in je artikel vermeld xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Brandy&Melville lijkt me een hele toffe winkel! Dat aztec topje met die gaten bij de achterkacht wil ik heeeel graag hebben voor yoga. Ik ga deze winkel onthouden voor als ik in Amsterdam ga shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super aankopen! Ik vind Brandy & Melville echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke aankopen! Ik heb die winkel ooit in Rome geheel leeggeshopt, hij zit inderdaad ook in Amsterdam: ik moet snel maar weereens een kijkje nemen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige aankoopjes! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zou je de prijzen kunnen vermelden? Wil graag naar BM maar weet niet of het duur is (:

    BeantwoordenVerwijderen