maandag 14 april 2014

Play with Colour Party @ The Body Shop

Hoi gurlssss!
Een aantal dagen geleden was er een speciale avond bij The Body Shop en natuurlijk moesten wij daar een bezoekje aan brengen. De avond werd de Play with Colour Party genoemd. Je kon een make-over krijgen en er was 20% korting op (bijna) alles wat je kocht! Deze kans konden wij niet laten liggen. Om 5 uur hadden we de trein naar Alphen gepakt, wat gegeten en langs de Body Shop geweest. Ik (Veronique) had nog nooit wat gekocht bij de Body Shop, dit was dus de eerste keer dat ik daar wat ging kopen. Ik moet zeggen dat ze echt hele fijne spulletjes hebben daar! Alleen is het jammer dat het zo duur is, maar je krijgt er ook wat voor terug natuurlijk! Ik (Christy-Anne) koop daarin tegen vaak producten bij The Body Shop. Ik ben werkelijk helemaal verliefd op hun producten. 

In Alphen zagen we een heel schattig cupcake winkeltje, hier hebben we meteen een cupcake gekocht. Ze waren HEERLIJK! 

Erg lang bleven we niet in de stad, Chris zat namelijk midden in haar tentamenweek en ze moest weer verder gaan bikkelen!

En nu de foto's!



Chris en haar outfit!



Veer en haar outfit!


De superrrrr lekkere cupcakes! De linker was van mij en had een aardbeien smaak, de rechter was van Chris en was een red velvet cupcakje!
Charmant fotootje met meneer de cupcake.
OMG CUPCAKE, HAPPYYYY


Dit zijn de spulletjes die we hebben gekocht. Veronique heeft blauwe hair chalk en een setje met mini producten van de Tea tree lijn. Chris heeft een toner (tonic) gekocht van de Aloë vera lijn en een setting powder voor haar gezicht. Als jullie iets meer willen weten over deze producten, dan kunnen jullie een reactie achter laten!

Het avondeten van Veer: yoghurt met muesli en 2 ham-kaas croissantjes -lekker gezond, kuch-. Die yoghurt is echt een aanrader trouwens! Chris had die yoghurt met aardbeien en muesli, die is ook echt heel lekker. De yoghurt is ook super handig voor onderweg, er zit namelijk ook een opvouwbaar lepeltje bij, haha.

CRAZY

Kopen jullie wel eens wat bij The Body Shop?

Instagram: justveronique & christyannexx

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een gezellig dagje! Ik heb body butter van de body shop, zó fijn! Leuke outfits ook, ik vind die parka jas erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa die body butters zijn inderdaad echt heel lekker!

      Verwijderen