zaterdag 26 april 2014

Shoplog Amsterdam // Forvever 21 & H&M

Hello honeysss
En zoals belooft is hier mijn shoplog! Ik ben geslaagd bij de Forever 21 en bij de H&M. Ze hadden bij de H&M echt leuke dingen, dingen die ik niet op de site had zien staan. Bij de Forever 21 heb ik ook nog een hairbow gekocht en voor de rest alleen maar kleding.

Now bring on those pictures...

OMG ik ben echt verliefd op deze playsuit! Ik denk dat dit echt mijn favoriete aankoop van de dag was. De playsuit is vooral leuk voor in de zomer, maar ik heb het ook al aangehad naar school met een panty en een denim jasje. 

Dit rokje heb ik gekocht bij de Forever 21, net als het shirtje trouwens. Het rokje is een highwaist rokje van een dun stofje. Ze hadden bij de H&M dezelfde soort rokjes viel me op. Ook het rokje heb ik al een keer naar school gedragen,  ik droeg het met een panty een een oversized sweater.

Dit broekje komt van de Forever 21. Ik vond het broekje echt zooooo geweldig he!

Deze maxi-skirt komt van de H&M. Ik heb nog nooit echt een lange rok gehad, maar ik vond deze wel heel erg leuk.

Verder heb ik nog twee croptops gekocht. De bovenste is van de H&M en leek me leuk voor tijdens het uitgaan en voor in de zomer op een hoog kort broekje. De onderste is van de Forever 21 en leek me ook heel leuk op een hoog kort broekje.

Toen ik dit strikje zag, was ik bijna verliefd op geworden. Het strikje komt van de Forever 21 en was maar 2 euro!

Zo, dit waren de dingen die ik had gekocht. Ik ben trouwens wel echt heel 'wit' op de foto's zeg.. Snel maar wat meer in de zon gaan zitten dus, haha!

Wat vinden jullie ervan?



Instagram: christyannexx

10 opmerkingen:

  1. Dat eerste jurkje is prachtig<3 Net als de rest van je aankopen haha.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, mooie aankoopjes, vooral die playsuit en dat strikje is super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is de playsuit van de H&M of van de Forever21? Ik vind hem echt heel mooi!
    Leuke aankopen! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heee! De playsuit heb ik bij de H&M gekocht, ze hadden een paar verschillende en super leuke soorten! xx Christy-Anne

      Verwijderen
  4. je hebt onwijs leuke dingen geshopt ♥ jaloers ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige aankopen! Dat jurkje is erg mooi! Ik vind dat jullie een hele leuke blog hebben en ben jullie nieuwste bloglovin volger ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen! Die strik is zó lief! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke short, en dat strikje is ook echt mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker veel bloemetjes haha, vrolijk voor de lente :-) Ik vind vooral die playsuit leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke aankoopjes! Die strik is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen